Yavuz123 Kızlar aadetim tarihim yarın Aadetten 4 gün önce 3 gün lekelendim şimdi lekelenmem bitti sol kasığımda rahatsız etmeyecek batma var bu sabah test yapmıştım sizce yerleşme kanaması mı yaşadım hamilemiyim https://www.hizliresim.com/39b7134
Afifeelif Yavuz123 çok silik bir çizgi gördüm ben canım ama bu çizgi kaçdakikada çıktı.. ilk 10 dakikadaysa hamilesiniz hayırlısıyla.. kesinleşince haber edin lütfen.. şimdiden tebrik ederim
Yavuz123 Kızlar 5 dakika sonra gördüm çok soluktu 10. Dakikada biraz daha belli oldu sizce belirtiler de hamileliği gösteriyor mu
Mervekara5 Yavuz123 canım erken gebelik testi yapsana benim onda daha ney çıkmıştı kana gidersin ona göre bence çizgin var hamilesin
Yavuz123 Mervekara5 yarın aadet günüm canım eğer olmazsam inşallah yarından sonra direk gidip kan vermeyi düşünüyorum 🤲🏻