Ank2 Kızlar ikiz bebeklerim olacak tekli değil çiftli göğüs pompası düşünüyorum marka önerisi olan var mı tavsiyelerinizi bekliyorum 🤭🥰 manuel mi almalıyım elektrikli mi?
gkcnn Ank2 ben lansinoh çiftli pompa kullanıyorum başta manuel almıştım ama mastit olmaya devam edince doktorum elektrikli almamı söyledi çünkü manueller göğsü tam boşaltmıyormuş çekim gücü düşük olduğu için
Esesss Ciftlimi bılmıyorum ama ben kiwinin elektırıklı gogus pompasını sıparıs ettım herkes cok memnun kalmıs