Ben iş çocuğumda o kadar tecrübesizdim ki herkeze soruyordum bu çocuk n giyer die aldığım kıyafetler aylarına bakmadan sallan Seyit aldım kimse yardım etmedi benim sana tavsiyelerim
- 4 mevsime göre düşün al
2.beden aralığını doğum anından başla al
3.sü bebekler bi koyafeti uzun giyer Kısa süreli alma
- Lw den sürekli alışveriş yapıyorum mağazada olmayanı bulabilirsin indirim sürekli yakalayabilirsin ve kıyafetler çok tatlış oluyor
Mesela bebeğim yazın doğacak koz mı erkek mi bilmiyorum ama daha ince kıyafetler olmalı 0-3 aylık al önce ve 3 takım yeni doğan işini görür bu ayda ve zıbınlar benim aldığım zıbınlar beni 8 aya kadar götürdü beden aralığı önemli yani en fazla 10 zıbın yeterli olur bence
Sonbahar ilkbahar evler biraz serin olur kışın evler daha sıcaktır ona göre alınmalı mesela ilkbaharda oğlum 8.9 aylıktı ben bu aldığım koyafetlerin mevsimsel durumunu düşünerek 12-18 aylık aldım ki hem sonbahar giysin hem ilk bahar gördükçede alıyorum tatlış olanları
Yazın küçük bebişler bile çok sıcak oluyor hani ben ince giydirmem deme çok sıcak onları bunaltır