Anonim2 canım ilk öncelikle bir cildiye uzmanına kesinlikle görünmen lazım ardından sana mutlaka senin kullanabileceğin kremleri vs verir uygun olan tekrar kendi kadın doğum doktoruna sorup kullanabilirsin ama cildiye doktorunun bence iyi olması çok önemli benim doktorum Allah razı olsun çok iyi biriydi eczanecilerin yaptığı sarı kükürtlü krem verdi wilkinson pomad verdi kwellada adında şampuan verdi Metrin adında losyon verdi dermatop adında tahriş kremi verdi ilk olarak normal duş alarak başladık sonra kwellada adında şampuan sürdük saçımıza yikandik ve üç günlük tedavi sürecine girdik bu sürede duş vesaire almıyoruz aynı kıyafet ile kalıyoruz sarı kükürtlü krem sürüyoruz wilkinson pomad el ayak ve genital bölgeye sürüyoruz (bunu sadece benim uygulamamı soylemisti doktorum) herhangi bir tahriş vs olmadığı sürece tahriş kremi kullanmıyoruz 3 günün akşamı saçımız ve yüzümüze ağız ve göz çevresinden uzak olacak şekilde Metrin losyon sürüyoruz sabaha duş alıp evi detaylı bir şekilde temizliyoruz temiz kıyafetler giyiyoruz bu 3 gün yemek vs herşey eldiven ile yapılıyor halılar örtü seriliyor yada büyük siyah battal boy poşete koyup 1 hafta duruyor giyemdigimiz kiyafetlerde aynı şekilde 3. Gün giydiklerimiz 60 derecede yıkıyoruz bir hafta sonra tekrar aynı şekilde uyguluyoruz tedaviyi ardından bir hafta sonra Metrin adında losyon olanı tüm vücuda sürüyoruz ve 36 saat bekletip duş alıyoruz bizim tedavi süreci kagidimizda böyle yazıyor ve evde kaşınmaya bir insana bile bu tedavi uygulanmalıdır kimi insan da iki ay sonra gosterebiliyormuş kendini rabbim kimseye vermesin bu derdi inşallah tez vakitte kurtuluruz bizim tedavi sürecimiz böyleydi tabikide siz doktorunuza danışın size tedavi yonteminizi o belirler her doktor bir olmayabilir🥰 hangi yakada oturuyorsunuz