Merhaba ikiz anneleri bir kızım var ikinci gebeliğim bu ara ara indiirmleri takip edip eksikleri alıyırum 24lü ıslak mendil aldım1 numara 2 paket aldım 60lı 2 numara 90lı 2 paket aldım çok mu az gelir siz ne kadar kullandınız aşşa yukarı doğum sonrası misafirdi kızım ikizlerle uğraşmak derken alışverişle uğraşmak istemiyorum hiçbir eksik olmasın ta ki ben de bebeklerde toparlanana kadar sizce me kadar almalıyım ?