Kayaozge Adygesss Ben de erkek diye çıktı ve şimdi de Rabbim nasip ederse oğlum olacak bende tuttu yani ☺️
Likayolcusu Adygesss kızımda tuttu bu sefer erkek gösteriyor ama doktorum kız dedi 😃 bakalım yanılma payı varmıdır bilmiyorum
YarenY Çin takviminde erkek, rus takviminde kız, japon takviminde %50 erkek %50 kız diyor çok arada kalınmış 😂 üstelik çin takviminde son adet tarihine göre erkek yaşıma göre kız diyor 😅
3kuzuAnnesiyim Onceki gebeliklerimde bakmıştım kız dıodu 2 kızım var. Bu gebeliğimi daha öğrenmedim erkk dio
Turkan42 Adygesss benim ilk cocugum da erkek cikti oglum oldu bu sefer tekrar Baktim kiz cikti Cinsiyet daha ogrenmedim
Nisa46 Adygesss çin takvimi tablosu varya orda yaşıma ve son adet oldugum aya göre erkek diyor kendi hesaplıyor kız diyor hangisine inanıcam bilemedim😀