EMFE Mrvdmt bende şuan o durumdayım. Sabah süt kaynattım içine bal koyup içtim.tarhana çorbası veya ben domates yapıp karabiberle tüketti.ihlamur içiyorum.mandalina portakal yiyorum.
ayaniz Mrvdmt bende yeni atlattım pekmek yedim zencefilli ball içtim falan.. doktorum serumda ignede almıcaksın dedi:( minoset alabilirsin demişti onuda ben almadım ilaç içmek istemedim...
Mrvdmt EMFE anladım canim sanada geçmiş olsun rabbim şifa versin inşallah.. ıhlamur icilebiliniyor mu hamile iken
FundaElmaYazici Tuzlu sirkeli gargara ballı limonlu ıhlamur nane limon çay kemik suyu veya tavuk suyu ile yapılmış sıcak çorba ayva kivi portakal mandalina çok iyi geliyor
EMFE Mrvdmt araştırdım icilebiliyomus netten falanda baktım .Valla şuan içiyorum ilaç içmek serum yemek istemiyorum
Mrvdmt ayaniz kac gün sürdü ayy gözümü zor açıyorum resmen üstelik daha bugün yakalandim ve ilk hamileliğim neyapcagimi şaşırdım bide şeker de cıktı bende öyle pekmez felanda içmeye korkuyorum da mandalina felanda yiyorum ama fazlası zarar onunda 😕
FundaElmaYazici 1 fincan içelebiliyor ama doktorunuza danışın yinede bnm doktorum içebilirsin dedi çok gaz sancısı olunca rezene de içiyorum 1 fincan rahatlatıyor. Ama her doktor görüşü bir olmuyor 😊
Destina21 Bol limonlu ıhlamur iç uyu ve terle ama uyanınca banyoya gir bol sıvı şeyler tüket bi iki günde iyi geliyor bunlar .. 👌
M3lt3m Bende çok ağır grip oldum doktor sadece agrı kesici içebilirsin dedi bol su iç dinlen istirahat et dedi bende meyve yiyorum tarhana çorbası içiyorum 😊
Totuu Kushburnu demleyip icin.c vitamini oldugu icin cook yarari var.sik sik sicak limonlu su icin,tansiyon problemi varsa bal da ilAve ede bilirsiniz.bir de corbanizi acili yaparsaniz o da guzel oluyor
Mrvdmt Hepinize çok teşekkür ederim hepsini deniyorum Allah razı olsun.. Bende bide şeyi duydum tuzlu suyu burnundan cekersende iyi geliyormus ozaman içini tam temizliyorya rahatliyormussun galiba..