Tugce3479 Kızlar geceden beri bacağım çok kötü sanki morarmış da bütün bacağım üstüne basamiyorum o şekil, nedeni nedir bilen yaşayan varsa yazabilir mi çok kötüyüm 😭
aysenurrr25 Tugce3479 canım magnezyum falan değil acilen kalp damara gitmelisin dvt olabilir ilk hamileliğim zehir olmuştu
Annecim58 Tugce3479 ben daha 20.haftafayim 1 aydır ara ara ağrım var magnezyum kullanıyorum kramplar çok erken başladı halbuki ilk çocuğum da hiç yaşamamıştım her çocuk bir olmuyor işte Doktora sorduğum da bana bek fıtığın varmı dedi 😏🤭 yok tabiki dedim yani ne olacak bilmiyorum
Bzdmr Tugce3479 Dvt toplardamarda pıhtı oluşması olarak geçiyor ama bende 34. Haftamdayim benimde sol bacağımda özellikle geceleri uyutmayan ağrılarım vardı doktorum normal olduğunu söyledi magnezyum kullanıyorum siz doktorunuza sordunuz mu bunu sürekli devam.eden bir ağrı mi yoksa kramp olarak belli zamanlarda mi oluyor doktorunuza danışın o sizi yonlerlndirecektir gerek duyarsa başka bir bölüme
aysenurrr25 Tugce3479 ay geç gördüm kusura bakma bende de önce sol kasığımda ağrı olarak başladı ardından bacağım şişti bayağı. En son doktora gittiğimde toplardamarlar akım yoktu. Hemen çorap giymeye ve kan sulandırıcı kullanmaya başlamıştım iki gün hastanede yattım ve dediğim süreç aylarımı aldı. Sen her ihtimale karşı bir kalp damara git canım. İnşallah dvt değildir ama olur da oysa tedavi olman gerekir. Doktor bana bacağımı kaybedebileceğimi söylemişti biraz daha geç kalsam