Hummm Arkadaşlar merhaba çene ve boyun kısmı için iğneli epilasyona gidiyordum.Hamile olduğumu öğrenince bıraktım.Aranızda hamileyken iğneli epilasyon yaptıran oldu mu?
2022bebeki Hummm Ben yaptırıyordm bıraktım. Tibben bebeğe bir zarari yok ama değişen hormonlardan dolayi etki etmeyeceği için bıraktım. Arkadaşım estetisyen emzirme sonrasi gel dio haha ins dayanabilirim🙈
Hummm 2022bebeki zararı konusunda kanıtlanmış bir durum yoktur deniliyor beni de o şekilde yazması tedirgin etti en mantıklısı doğum sonrası devam etmek sanırım.🙃