Merhabalar arkadaşlar ben 36 haftalık hamileyim doktorum herzaman ultrason da bebeğin uzun boylu olduğunu ve bacaklari uzun diyordu bende eşimde bende uzun olduğumuz için normal karşılıyordum tabiki ama sancı ve ağrım artınca başka bir hastane acile gittim doktor başının 36 haftalık ama bacaklarının 38 haftalık olduğunu söyledi bende doktor normal demişti dedim oda hastalık olabilir artık doğunca anlarsın dedi korkuyorum doktorum korkma dedi yaşayan var mı yardımcı olur musunuz