Tubatgn “Kuzey” olacak oğluşumuzun adı.. Ortaokuldan bu yana birlikteyiz.. Tam 10.senemiz .. Ozaman karar vermiştik ileride birgün oğlumuz olursa bu ismi verelim diye.. Rabbim nasip etti çok şükür.. 31.haftamızdayız. Sağ salim kucaklarımıza alalım inşAllah canım anneler 💖😇