Merhaba, şuan 5+1 im.yarın doktor randevum var keseyi görebilir miyim yarın gittiğimde.Yoksa bunun için henüz erken mi? Kalp atışını ne zaman duyabilirim? Yarın ilk doktor randevum olacak bu yüzden hem tedirgin, hemde bilgisizim.Süreç hakkında beni bilgilendirebilir misiniz? Teşekkür ederim