Simoss normal doğum sancısı gerçekten kolay değil . Ama herkes yapar bence ben bile yaptıysam. Normal doğumun en güzel yanı bebek doğduktan sonra ayağa kalkmak. Herkeste aynı olmuyor ama bu durum. 8 dikişim oldu normal doğumda . Dikiş atıldı ben kalktım yürüdüm .
Sezaryeninde en güzel yanı sancı çekmemek bence 😂 sonrasında hemen toparlanan çok var
İkiside güzel amaan😂