cansualtikulac Kızlarım merhaba 💝 5. Ve 6. Haftalarda sağ kaşık ve rahim arası yuvarlak küçük şişlik hisssdiyorum sızı olurken hemen girip geçiyor normal mi 🥺 Cumartesi ilk randevum var ama korkuyorum kötü bişey yoktur inşallah başına gelen oldu mu