Gulsahkuar Kızlar diş agrısı cekiyorum 31 haftalık olduk bişeyde yapmıyolar apse yaptı antibiyotık verdi kullanmak zorunda kaldım ama gecmıyor kulagıma kadar agrı yapıo başına gelen var mı tuzlu su karbonat gargara herseyı yapıyorum ama gecmiyor :(((
Bortubocek Gulsahkuar neden bisey yapmıyolarki daha doguma var nasil sabretceksiniz? Ben 19 haftalikken dolgu ve kanal tedavisi yaptirdim
Ilahem Gulsahkuar 1 haftadir ayni durumdayim.yuzum falan sisti disimin dolgusu kirilmis.😪silisk azacik gecdi ama agri dinmiyor.antibiyotikde bitdi ne yapicam bilmiyorum.birsey oyrenirseniz banada yazin lutfen😔sizin neden apsis yapdi curukmu disiniz?
Gulsahkuar Bortubocek soyle 3. Trimester oldugumuz için yapmıyolar 2. De yapılıyomuş maalesf :( 3 tane doktora gittim 3 de aynısını soyledı maalesef
Gulsahkuar Ilahem ay sizede cok gecmiş olsun daha once orda ya dolgu yada kanal var ama ne oldugunu hatırlamıyorm dısardan gozuken bir çürük yokki iç Ve dıstan diş etm şişmiş valla son zamanları hıc boyle hayal etmemiştim eziyete döndü :(
Ilahem Gulsahkuar bende 31 haftalik hamileyim dis doktoruna disim sisti dedim inaninki hic bakmadi bile.ben bi sey yapamam kendi kadin doktoruna sor dedi😪doktorda 4 tane igne yazdi.dun en sonunu vurdurdum fayda etmedi.