Kızlar günaydın.16 Ocakta Devlette sezeryan oldum.Bu ikinci sezeryan doğumum oldu.İlkini özel hastanede yapmıştım.Sunu gönül rahatlığıyla diyebilirim ki iyiki bu defa devlette yapmışım keşke ilkinide devlette yapsaymisim.Hic bir şeyiyle hizmeti olsun sağlık personeli olsun özeli aramadım.Hatta kat be kat daha güzel ilgilenildi.Anestezi doktoru bile an ve an bana neler yapacağını anlatım.Bulantim olursa iğne isteyebileceğim yönünde yönlendirdi.Hemsireler olsun bebek hemsireleri olsun ne ağrı kesicim ne de verdikleri bilgi yardım aksamadi.Doktorum zaten önceki dogumumda da ilgilenen doktordu şuan devlet Hastanesi’ne geçti kendisi ikinci dogumumda Önce Allah’ın sonra onun yardımıyla güzel bı şekilde atlattım.Simdi hepinize su gibi geçen sağlıklı doğumlar diliyorum.Bu deneyimimi paylaşma sebebimde devlette sezeryan olacak arkadaşların aklında soru işareti varsa ya da sezeryani merak eden varsa içinin ferah olması ve pozitif enerji ulaşması için paylaştım.Heoinize sağlıklı doğumlar dilerim.