Selam güzel anneler 🥰 hastane çıkışının üzerine internetten sipariş vermeden etrafımızda kim isim yazabilir. Bende hastane çıkışı var sadece isim yazılacak öyle bişey olabilir mi. Yada terziler nakış gibi üzerine isim yazabilir mi. Ben kendim iğne iplik ile yazıyım diyorum olur mu sizce. Fikir verin lütfen 😊