Defneninannesi- 39+5im kizlar saat 3.30dan berri belde agri vardi banyo cs yaptim gecemdi suan 10 dk da bi geliyor belde adet sancisi gibi kasikta bebek hareketi sertlesme gibi 1 2 dk sonra geciyor acaba dogum mu basliyo kan vs gelmedi
Defneninannesi- Minikbiranneem bilemedim ki hala 10 dj bi geliyo 1 2 dk suruyo sonra geciyo gitsem mi ki hastaneye mesafe 45 km ama kan vs yok
Kronigvaka Sancılarınız düzenliyse ve şiddeti de giderek artıyorsa gerçek sancılardır doğumuz olacak demektir herkeste kan gelmiyor
Defneninannesi- Kronigvaka sidderide ayni gibi ama tam anlamdim hep 10 ile 11 dk da geliyor uykuyada dalmiyorum garip bi his aldi icimi
Kanarya_4921 Defneninannesi- yolunuz uzun görünmenizde fayda var ben en son 5dakika bire düşünce gittim iki saat sonra doğum oldu
Defneninannesi- Kubrak2016 2. Dogumum bide 3 yil arayla 2.ci dhaa cabum oluyl diyorlar ne kadar dovru bileemeidm
Kanarya_4921 Defneninannesi- benim sancı çok şiddetli bir şekilde geliyor du yani doğum sancısi olduğu belliydi dualarım sizinle 38haftalik hamileyim sizde dua edin 🤲
Defneninannesi- Kanarya_4921 cok asiri dayanilmayack degil adet sancisinin bi tik ustu haal 20 dk bi geliyor ben suan ilcedeyim sbaah bi nst cekiniyim oana gore merkeze hastaneye gidiyim burdda sadece nst var