Ecea18 40+4 te sezeryanla doğuma aldılar, sondayı bayılttıktan sonra takmalarıni istedim,ve genel anestezi oldum. Doğuma kadar ara da bir su gelecek mi,sancı tutacak mı diye sadece endişeleniyordum ama doğuma kendim tek başıma gittim ve tek başıma sezeryan kararı verdim, gülerek de doğuma girdim. İkinci gebeliğim şu an, birinciye nazaran biraz daha tedirginim açıkçası