Hemen hastaneye gidin. Ben dün 3. İstifra edişimde doktorumu aradım acilden giriş yapıp serum yaptırmamızı söyledi. Nst çekildi ve düzenli sancım çıktı. Şuan hastanede yatışın yapıldı iğneler serumlarla bebeğimin erken gelmesi engelleniyor. Bebeğinizin hayatını tehlikeye atmayın.
Sehererkull