Ervaagg Elifklyc yani açıkçası benim hiç geçmedi doğumda belden uyusturduktan sonra uzun süre kayboluyor ağrılar ilk doğumumda 8 ay ikinci doğumumda 6 ay ağrı çekmedim :) ama doğuma kadar tüm hamileliklerim bu siyatikle geçti