Kızlar merhaba hayırlı geceler 37+4 günlüğüm gece ara ara yattığımda bel vede sırt taraflarim ağrıyor, annemin dediğine göre 4 parmağı geçmiş diyor göğsünden karnın pek inanmıyorum bende böyle şeylere batıl inanç diye sizce doğum yaklaşmış olabilir mi yardım edin ne olursunuz ikinci bebeğim olucak bu ama sanki korkuyor gibiyim 😌😌