Arkadaşlar sancım var diye geldim alttan muayene ettiler muayene sırasında kanamam oldu hala var çok korkuyorum devletteym bilgisiz gibi geldiler kendimi güvende hissetmiyorum mormalmi bu serum taktılar şimdi sancım hala var dayanilmicak gibi değil ama o kanama beni mahvetti nolur bildiğinizi yazın 😢😢