sibelmnkl
Canım benim 32.haftadan sonra başladı,
2 haftayı bilmiyorum ama benimde 10 güne kadar geriden geliyordu.
Ama hiç bir sorun olmadı hatta doktorum küveze girer dedi ama 3.100’dü kilomuz ve çok sağlıklı bir bebeğim oldu.
Benimkinin karın çevresi sadece gerideydi kemik gelişimi iyiydi.
32.haftadan sonra günde 3 muz 3 bardak süt ve sabahları bol bol kaşar yedim, kuruyemişle pek aram yoktu o yüzden yiyemedim senin varsa yiyebilirsin, kefir içebilirsin ben içemedim içene de saygı duyuyoruum ve akşam bol bol meyve yedim.
32.hafta da 1.750’ydi kilosu,
35.hafta da 2.200’dü,
37+5’te 2.850 oldu.
38+1 3.100 doğdu düşünn ☺️
Sıkma canımı o yüzden genetikte olabiliyormuş mesela ben 2.600-2.750 gibi doğmuşum 🤗
Kemik yapısı nasıl mesela?