Lalella Erkek bebek anneleri, yenidoğan sünneti hakkında ne düşünüyorsunuz. Doğuma az kaldı eğer sağlığnda bir sorun olmassa hemen sünnet ettirmek istiyoruz . Ankara da tavsiye edebileceğiniz hastane, klinik veya doktor var mı ?
cannkmrc Lalella bende göbeği düştükten sonra yaptırmayı düşünüyorum bakalım hayırlısıyla kucağıma alayım da gerisi gelir Allah’ın izniyle
2pati1baby Lalella ben doğum yapacağım yerde yaptıracağım, doğumdan sonraki gün olacak inş 🙏sonrada taburcu edilecek.bir sıkıntı olmazsa yani 3. Gün hastaneden çıkmış olacağız🙏🧿
Defnesa Bal klinik var natoyolu caddesinde bende oraya yaptırcam inşallah bebeğimin ilk haftalarinda :)