@“Buseufuk1531” bence istediğini ye diyenlere kulak asma. Hamileyiz diye her şeyi yapacak değiliz çünkü çocuk içerde bir şekilde senden besleniyor zaten hiçbir şey yemesen bile. Bu şekilde vicdan rahatlatmaya gerek yok çünkü çocuk senin yediğin makarnadan kuskustan bir verim almıyor. Ben de öyleydim aman nasıl olsa veririm deyip yedim yedim gebelik şekeri çıktı ve bu biliyorsun ki hamilelikte çok zararlı. Şimdi 31 haftalığım yaklaşık 1.5 aydır hiç kilo almadım bebeğin gelişimi de gayet iyi. 25. Haftaya kadar 7-8 kilo almıştım birden yani ipin ucu az kalsın kaçıyordu. Bence biraz dikkat et canım çok acıkırsan yoğurt vs ye geceleri unutma ki bunlar geçici süreçler her şey senin ve bebeğin sağlığı için. Sevgiler 🌺