Zeynoo38 yaşadığın çok zor bir durum Rabbim ecrini sevabını sabrını versin inşallah.. ağır bir travma olmuş bence psikolojik destek al ve kendini yeniden hazır hissedene kadar ( maddi manevi) yapıp yapmayacağın hakkında kesin konuşma... eğer eşini seviyorsan oda seni seviyor mutlu bir evliliğiniz varsa bu olayın sizi ayırmasına sorunlara yol açmasına asla izin verme... siz hayat arkadaşısınız beraber atlatabilirsiniz... yanlız şunu lütfen unutma karnındaki bebeği sen taşıdın sen kaybettin :( eşinden %100 bir anlayış bekleme ... gösterdiği kadarına razı ol... ve inşallah vakti geldiği zaman kendinizi hazır hissettiğiniz zaman yeniden deneyin bence olumsuzlukların seni pes ettirmesine izin verme... herşey biz insanalar için ve unutma bu yaşadığınında bir sebebi var... Allah tan gelen herşeyde bizim için bir hayır vardır bu taraftan bak... Allahtan hayırlısını dile... eşinden ve senden bir parça olacak bebeğin için kendini hazırla psikolojik olarak... ve herşeyin güzel olacağına inan...