Asdfgsedaasdfg Merhaba 32 haftalık hamileyim aşşırı nefes darlığı hissediyorum ve karnımda toplanma bunlar normal mi
Buse-ozdmr Asdfgsedaasdfg evet bende 35 ım dahada ağırlaştı o şikayetlerim😂 korkma bebek bir yerde semsert taş gibi toplanır nefes darlığı yasarsın kırampların gıttıkce artar bunlar cok normal☺️👼🏻