Baymer07 merhaba benim oğlumdan 3872 gr 54 cm doğdu normal doğum yaptım ama çok zordu omuzları takıldı kesikde attılar ama ne benim gücüm kalmıştı ıkınmak için ve en son uzman bı doktor geldi çekerek aldılar sızı korkutmak ıstemem ama benim doğumum çok zor geçti en sonda kanı durdurmak ıcın çok uğraştılar resmen ölümden döndüm yurt dışında keyfe göre sezaryen yapmıyorlar suan ıkıncı hamılelıgım yınede normal doğum ıstıyorum bakalım ınsallah bu sefer hersey güzel geçer sızın içinde öyle olur ınsallah 🤲🏻