aysbuk2baby 39+2 den selamlar. Beklenen sancı sonunda geldi, biraz sonra hastaneye gideceğiz. Görenlerden dua bekliyorum bir ufak da olsa. Teşekkür ederim 🙏🏽🙏🏽❤️❤️
aysbuk2baby Çok teşekkür ediyorum kızlar, allah razı olsun, sizlere de güzel ve kolay doğumlar nasip etsin allah 🙏🏽🙏🏽🙏🏽
Nilgunaksudizdar aysbuk2baby Sağlıkla kucağına al inşallah bir çırpıda bitiversin Allah güç kuvvet versin canım 🙏🥰
Rabia_zeynep61 aysbuk2baby seni çok zorlamasın bebişşş 🤲🏻🤲🏻 hemencik sağlıcakla kucağına al inşAllah canım 🌺