Kızlar biz 36+4′uz ama sanki içimden bugun aynı beden de son günlerimizi yaşıyor gibi his ediyorum sanki yarın gidince doğum yapıp çıkıcam gibi bir his var içimde hatta eşimde gelip gidip diyor ki sanki yarın bebek doğucak nedense böyle bir hisse kapıldık🤷🏻♀️ ee kızlar sizin görüş gününüz ne Zaman 🐣