yesillimonn Gmz5560 Bende 4 aylik hamileyim benimde ağrıyor sürekli özellikle sabahlari gaz sancısı mi baska bişey mi anlamiyorum ilk hamileligimde olmuyordu bunda sürekli bi yerlerim ağrıyor 😀
Damlasuu Gmz5560 karnım kasığım belim her yerim ağrıyor daha şimdiden. İkiz gebelik bide benimki son haftalarımı hiç düşünemiyorum normal yani canım şiddetli olmadığı sürece
Sahnedekimadam Bugun kasık ağrım var 16+1 iz tuhaf bir şekilde her yeni haftaya girdiğimiz günlerde ağrım oluyor sanki durup durup bir günde büyüyormuş gibi :) normal yani bence
Ttgce Sahnedekimadam ayyy benimde aynıııı 🤭 her yeni haftaya girdiğimiz de agrılarım oluyor birkaç güne geçiyor