incibursa14 15 yasimdan 30 yasina kadar polikistik over yuzunden sadece ilacla regl olabildim. Hormonel bozukluklarim icin ekstradan tedavi gordum ve yumurtaliklarim dollenebilir buyuklukte yumurta uretmiyordu. Evlenir evlenmez hic korunmadan hayatimiza devam ettik. Sonra cocuk istedik, umudum yoktu. Klomen tedavisiyle ilk ay kendimi hamile sandim olmadi, ikinci ay umidi kestim yine olmayinca, catlatma ignesi bile olmadan tedavinin 3. Ayinda hamile kaldim, birakacaktim denemeyi. İnsan ne zaman kasilmayi, kafaya takmayi birakirsa o zaman olur derlerdi inanmazdim. Cocugum olmuyor biliyordum hem de. O kist size engel degil, insanin en buyuk engeli kendine olan inanc eksigi. 5 cm bir kist icin birazcik buyuk tabii ameliyat demesi normal diye dusunuyorum ilacla kucultemiyorsa. Hangi sehirdesiniz?