ezgikurttt Nur57 ilaçla hemen düzenliyor TSH . bende ilac kullaniyorum normale düştü . mutlaka ilac kullanmalisin. doktor kontrolünde herşey normale dönüyor
ebruli016 Canım benim düşük çıkmıştı doktorum ilac verdi kullaniyorum simsi gayet normal. Bu ikinci gebeligim ilkindede doguma kadar kullanistim sorun olmadi. Doktorun ilac vermedimi bununla ilgili?
Nur57 Kullaniyorum bende 3 ay yuksek cixmisdi simdi ama normala dusdu o 3 ay yuksekliyi icin sordum (((
ezgikurttt Nur57 eger degerin aşırı derecede yuksek degilse korkma bisey olmaz. Bebeginin de gelişimi iyiyse hic korkma zaten . yani kacti TSH değerin o 3 ay içinde
ezgikurttt Nur57 korkma bisey olmaz canim şu an normalse gelişimi de haftasına gore iyiyse bebeğe bi zarari olmamistir
Denizcntrk Doktorunun verdigi hormon ilacini sabah ac karnina hic aksatmadan kullanmaya devam et. Zaten her ay kontrol edicekler tsh degerlerini mutlaka ilerleyen donemde dusucektir. Onemli olan farkedilmesi ve ilaca baslanmasi aksi halde bebege zarari olurdu. Korkma sakin ilacini aksatmadigin surece bebisede sana hicbisey olmaz😊