mistocookie 26 haftalığız oğlumla, sadece sağ göğüsümden ama sarı kolostrum geliyor, cok mutlu oldum. Bu durumun doğum sonrası için olumlu etkisi vardır değil mi?
Aynr1380 mistocookie akıp gitmesine izin verme . Kolostrum bebek için ilk emzirme sırasında çok önemli bol vitaminli sütü akıtma öyle 🤭
Buse-ozdmr mistocookie bendemde sadece sol gogusumden gelırdı o haftalarda suan 35. Haftadayım ıkısındede gelıyor arada😅
Aynr1380 Doğum öncesi süt gelmesi oluyor bende daha şok duş alırken yaşardım ama parmağınla üstünü kapa akışı dursun .
Buseufuk1531 Buse-ozdmr 35.hafta da mı gelıyor bu süt arkadaşım 🙂ben de akan hala birşey yok tshortle geziyorum evde hıc fark etmedım ıslaklık falan .nasıl gelıyor bende problem mı var acaba neden gelmedi kı acaba
cannkmrc Buseufuk1531 bende 33. Haftamdayım canım çoğu kişinin doğumdan sonra geliyormuş zaten telaşlanacak bir durum yok
Buse-ozdmr Buseufuk1531 yok hayır bazı kişilerde gelıyor bazı kişilerde gelmıyor bu doğum yaptıktan sonra sütün olmıcağı anlamına gelmiyor korkma ☺️Veyatta gelen kişilerin sutu olacagı anlamınada gelmıyor😅