bendiyebiriii Sematarhan21 Ne kadar düşüncesizce bir konuşma. Hassas bir dönemde nasıl böyle bir cümle kurabiliyorsunuz? Kaldı ki birçok doktor bunu kabul etmezken. Tuhafsınız gerçekten.
ilaydak443 Nefes15 benim 1 hafta oldu yaktirali hani ben sordum doğumda yapsanız olmazmi diye tıp fakultesiydi yaptirdigim yer kabul etmediler hani cogalabilir ve o zamanda işimiz daha zor olur şeklinde konuştular
ruzgarmom100210 Nefes15 yok canım koterle yakıldı asitle değil sana da çok geçmiş olsun Allahım şifa versin canm
Asliormanci Nefes15 ben hamile değilken vardı hamileyken çıkmadı ama hpv var vücudumda hala demi hpv olunca normal doğumla bebeğe geçiyormuş virüs o yüzden ben sezeryan olacağım siz karar verdimiz mi
Asliormanci Nefes15 sadece kaşınırsa degil hpv vücüdünda varsa aktif siğilim olmasa bile normal doğumla bebeğe bulaşıyormuş
ilaydak443 Sacmalama_engiinn genital bölgede çıkıyor karnıbahar şeklinde çoğalıyor sonrada bir çeşit virüs
mmiraclee Nefes15 hamileyken değil ama bekarken olmuştu hemen HPV virüsü testi yapıldı negatif çıktı Jinekoloğun verdiği ilaçlarla da belirli süre sonra geçti bende