Elifee Benim bebeğim normalde 11+2 iki günlük ama ultrasonda 12+2 günlük dedi doktor. siz neye göre takip ediyorsunuz gelişmesini adet tarihine göre mi ultrasona göre mi 🤔🤔
SerSel Elifee Adet tarihini baz alıyorum ben👍Benimde 1 hafta önde🙏Zaten 1 hafta oynadığı için çok önemli değil☺️Daha iyi geliştiğini düşünüp seviniyorum çünkü ben hiç kilo alamıyorum😃
Cismmpoyraz48 Elifee benimde ultrasona göre 1 hafta önde geneli böyle ztn önden veya geriden gösteriyor ultrason. Ben adet tarihime göre takip ediyorum
Elifee SerSel ay ne güzel ben zaten hamile kaldığımda balıketliydim o yüzden çok dikkat etmek zorunda kalıyorum 🤗
Muhammedamine Elifee adet tarihine göre takip ediyoruz . Ama zaten sizin bebek çok çok minik bi önde çıkar bi geride bi haftasıyla uyumlu çıkar ner ölçüm pek yapılamıyor . 🤗
Aysegul20 Kairem bana doktorum gelişimi önde olursa erken de doğabilir demişti. benimde 2 hafta önde idi şuan 1 hafta önde...