tugcee1372 Esrayetkin acile gitseniz bile parol veriyorlar sadece . Bence içmeyin ben parol bile içmiyorum limonlu ıhlamur için geçer inşallah
2pati1baby Esrayetkin hayır içemezsin ! Antibiyotik tabiki veriliyor ama enfeksiyon doktoru ve uzman doktor belirliyor ilk zamanlarda riskli
Melekavsr Esrayetkin günde 2 taneye kadar parol yada minoset içebilirsin sadece canım. Şükür hüç bi tehlikem yok burun spreyi bile cermedi doktor. Başka bişey içme. Parolla atlattım bende
ikbalk Doktora danışmadan parol bile almamalısın. Ihlamur iç, zencefilli bal ye, bol bol c vit al ve yatıp dinlen
ikbalk Esrayetkin işte kendin de söylüyorsun DOKTORUN VERMİŞ :) bu kadar hassas bi konuda doktoruna danışarak hareket etmeni tavsiye ederim.
-Bal123- Esrayetkin canım bende ikinciye hamileyim ne ilk gebeligimde nede şimdi hiçbir ilaç vermediler hastalıktan ölüyorum dedim yapacak bişey yok dediler bence burdan sormak yerine doktora sor yanlış bilgi verip vebale girmeyelim ❤️
Kubrakck57 Bende şu an giribim ve ağır geçiriyorum. Öksürük için ballı limon yapıyorum, ıhlamur, meyve elimden düşmüyor. Normalde parol risksiz grupta ağrı kesici olduğu halde bile almıyorum. Doktorunuza danışın derim kesinlikle.
Dark Esrayetkin danışmadan sadece parol, diğerlerini doktorun yazması gerek durumunuza göre Dozları falan değişiyor
gunel91 Esrayetkin bence zararlidir. Gunde bir kere parol iç fazla bisey kabul etme haftanda kucuk. Qarqara yap sicak sűtűn icine zerdecal kasigin ucunda at oksurukleri duzelir bogazinda gecer sorada vikis alnina burnuna sur bogazina vikis sur kalin biseyle bagla sabaha rahatlarsin bogaz aqrin biter
Aysenurozs Esrayetkin gebelikte ilaç önermiyorlar hele ki 12. Haftanın altına hiç bir şey vermiyorlar bilgin olsun canım doğal yollarla atlatmaya çalış ıhlamur bal limon içebilirsin