Dün gece acilden giriş yaptım kadın doktor vardı Allah eline düşenin yardımcısı olsun insanın suratına bakmıyor sorulara cevap vermiyor hadi acele et hızlı ol kelimelerinden başka birşey duymuyorsun sadece tıp terimleriyle yanındaki ebeye birşeyler söylüyor ebe ve hemşirelerle kendi aralarında sohbet ediyor gelen gideni insan yerine koymuyor