km16 öncelikle geçmiş olsun benimde gebelik şekerim çıktı şuan 34 .haftadayız .insülin başlamadı doktorum .ilk baş çok stres olmuştum sonra alıştım ,arada yüksek çıktığı oluyor ama stresten veya uzun süre aç kalıp yediğim zamanlarda etkileniyor diye düşünüyorum ama genel olarak yükselmiyor ,hamur işi ve pilavı tamamen kestim ekmeğide en aza indirdim .tatlı ağzıma sokmuyordum kadın doğum doktorum çok sıkı diyet yapıp kendimi strese sokmamam gerektiğini ara öğünlerde canım bişey isterse yiyebileceğimi söyledi az az tatlı yiyorum ,yemekten hemen sonra yemiyorum .genelde sebze ve et ağırlıklı besleniyorum akşam yemeklerinde sebze zaten yükselmesini engelliyor yanında mutlaka yoğurt veya ayran tüketiyorum ama dediğim gibi canım çok bişey istiyorsa tatlı olarak aralarda abartmadan yiyorum ama hamur işi ağzıma sokmuyorum canımda istemiyor bu sayede gereksizde kilo almadım zaten bebeğin suyu vs de iyi kilosu az bile şekerim olmasına rağmen dikkat ettiğim için sanırım.