SeherMertcanMehmed Kızlar 39+5 haftalığım. Ve bu gün bebeğimin hareketlerinde azalma hissediyorum normalmidir acaba korkuyorum. Bazen karnımda ağrı sertleşme de hissediyorum sizlerde durum nasıl ?
Haticemustafa SeherMertcanMehmed bu zamanlarda oluyor canm artk asagi jndikleri icin bende 39+2 yim doktorum bir sabhtan ertesi sabaha kadr farkli zamanlarda 10 kere hareket etsin yeter dedi Onu takip et eger ki 10 dan az ise hareketi hemen gel demisti bana
SeherMertcanMehmed Sağolun kızlar. Korktum bende bişeymi oldu acaba diye. Bir benmi böyle hissediyorum diye. İnşallah artık sağlıkla gelsinler. Bazen karın ağrım oluyor ama düzenli değil
SeherMertcanMehmed Tgbabsra ayy çok şükür cnm hareketlendi 1 saattir durmuyo şimdi de ayy korktum az daha hareketlenmeseydi gitmiştiim
Zeynozeyyo Ya bnde 36+4 üm bnde de aynı sertleşme hareket yavaslıgım var bugun gittim kontrole sıkıntı yok takip et dediler
EceAydn SeherMertcanMehmed ama normal diyorlar artık çok büyümüş sizinki alanı da dar nasıl hareket etsin mantık olarak azalıcak tabiki hareketleri 😁 bir daha endişe etmeyin bence. Aklınız çok takılırsa da doktora görünüm tabi 😍