minik18 Kızlar misafirlikteydim çay içiyordum çay doldururken farkettiler suyun içine sinek kaçmış bunun zararı olurmu kafama takıldı 🤔
parasetamoll minik18 proteindir bir şey olmaz😂😂 Ay çok komik geldi bana ben olsam hem Güler hem ağlardım ya 😆
parasetamoll minik18 şaka bi yana da sorun olmaz herhalde inşallah bi süt vs için ya da doktorunuza sorun hiç başıma gelmedi bilmiyorum 🙄
srpkse Deletedmom35 bizim hala burda ne isimiz varsa🙄 sende galiba can sikintisindan dolasiniyosun dedikodu varmi olay kavga felan diye 😂😂 Forumun eski havasi yok gbi
Deletedmom35 srpkse burası çok eğlenceli rengarenk ...sinek mevzusu olunca dayanamıyorum bacım bir his oluştu koştum geldim durum vahim bi el atayım dedim 🤪
parasetamoll Deletedmom35 çok imansız oluyorlar beni pijamadan ısırıyorlar duvar delenler! Başka bedenlerde teselli bulup geliyorlar.😔 Çaya düşerek intihar mı etmiş dersin?
Deletedmom35 parasetamoll kim bilir ne derdi vardı zavallı sineğin tabi intahar etmiş kim bilir sevgilisi terk ettiyse atladı gitti suya işte :( bi helva kavuram
parasetamoll Deletedmom35 suya atlamayı anlarım da sıcak su ne demek bide berrak suda değil tanınmamak adına :( demek ki namlı bir sinekmiş...
Deletedmom35 Prenseskuzum yok kız kaynana hırs yaptırır intahara sürüklemez bana sor sen 😀 bu gönül meselesi bütün sineklere güzin ablalık yaptım zamanında ordan biliyorum vız vız diyor ama işte dilini anlamak lazım