Su00 26 haftalık hamileyim 1 defa randevu alabildim ondada hiç memnun kalmadım (demet acar sayım) hatta tartışıp geldim
Randevu saatim 10:00 10a 5 kala kayıt açtırıp beklemeye başladım 12 ye çeyrek vardı hala bekliyordum içeride hasta yok diye kapıyı tıklatıp açtım çık dışarıya bisey konuşuyoruz diyerek azarlandim sesimi çıkarmadım bekledim 12 ye 4 dakika var asistan dışarıya çıkıp bekleyen varmi diye sordu bende benim dedim dalga geçer gibi neyi bekliyorsun dedi bende almanızı az önce kapıya vurdum azarladınız dedim 4 dakika var gel hemen muayene edelim dedi apar topar soyun uzan VS yaptı uzandım asistan baktı doktor elinde telefon hiç ilgilenmedi asistan bakarken hiç konuşmadı kalktım cinsiyetini daha önce özele gittiğimde söylemişti yinede sormak istedim cinsiyeti belli mi dedim hayr daha erken dedi peki dedim hiçbirşey söylemedi çıkabilirsin dedi sadece bende ultrason görüntüsünü vermediniz dedim onu vermiyoruz o bizde kalıyor dedi artık o kadar gelmişti ki bana ağzımı bozmak zorunda kaldım bi yerine mi sokucaksın dedim artık ne diyorsun yaa çık dışarı dedi bağırdım çağırdım çıktım şikayette ettim ama hiçbir şey olmadı ettiğimle kaldım hastane çok güzel çok temiz ama bununla bitmiyor doktorlar asistanlar berbat Rabbim iyi insanlarla karşılaştırsın