minipanda yarın 10 haftalık olucam ,Maske taktım ama yinede agır cokrak kokusı hala burnumda ve cok egilip kalktım ,şimdide vicdan azabı cekiyorum, ,haftada bir gün yapıyorm zaten yardım edecek kimsemde yok moralim bozuldu ya :( bişe olsa belli olrmuydu
BBuseY minipanda belli olmasından ziyade bu haftalarda dikkat et canım en az 3 ay geçsin rahat rahat yaparsın . Çok yorma kendini .
cannkmrc minipanda bende her gün yağ sökücüyle mutfak dolaplarını silerdim çamaşır suyu felan her gün bı yer silerdim ama baktım olacak gibi değil bıraktım çok çok lazımsa yapıyorum bebeğimden hiç bişey kıymetli değil sende dikkat et canım kimyasal şeyler kullanma yürüyüş yapabilirsin ama hiç bırakma insan sonra somra ağırlaşıyor ağrıların oluyor karnın kasılıyor yürüyemiyorsun
birhesap minipanda 3-4 aylık olana kadar çok bir şey yapmayın rutin süpürme silme yapın ayrıntılı temizliği daha sonrada yapabilirsiniz
3babyannesy minipanda 32 haftadyim bende her işimi kendim yaparım 1 saate yakın ev süpürrm egile kalka koltuk altı fln silerim elimle, haftada 1 gün sabahtan akşama kdr bende uğraşırım camları koltukları halıları silerm tuvalet banyo hergun ilaçlarm yikarm hiçbir sorun yok olmuyor sadece aşırı kimyasala temas etme ve soluma, sirke kullanyrm ben Arap sabunu fazla solumak iyi olmqz ztn nefesimz daralıyor, kendini yormayacak şekilde işlerini yapabilirsin haraket olur bide temiz evde piskolojkmen iyi hissedersin eğer düşük tehliken varsa yapma tabi
cannkmrc minipanda valla camları felan da silmiştim bir ara kanamam olmuştu o yüzden çok dikkat etmek gerekiyor canım sağlık bu
Babykalamar minipanda 33 haftaligim ozellikle ilk 4 ay evim yazlik yerde oldugu icin 4 kere yatili misafir agirlarim hemde minimum dort kisilerdi bunlar. Temizligi yemegi nevresimi degismesi yika kurut denizi pisligi kumu derken herseyi ben yaptim. Allah koruyunca olmuyor ama siz yinede ozellikle bisiler solumamaya dikkat edin
minipanda Babykalamar benim gebeligim tup bebek bide kanamam oldu 2 kez yogun .sonra düzeldim doktor iş yapablrsin deyince abarttım biraz
Babykalamar minipanda ozaman siz hic bisey yapmayin. Kusura bakmayin okumamisim yada atlamisim yazdiginiz detayi. 🫶🏼 siz ayaklarinizi yastiga uzatin ve uzanin tup bebekten ziyade kanamanizda olmus iki kere. Amaan ev ayda 1 temizlensin ne olacak yemek tek cesit olsun yani. Bebisten ddaha onemli degil suan.Allahim saglikla kucaginiza almayi nasip etsin
Sadiyes minipanda olmamıştır canım olsa kanama vs bi şekilde anlaşılırdı. Riskin yoksa korkma. Ben de ilk üç ay aman aman dedim doktorumu değiştirdim doktor bana düşük riskin falan yok normal hayatına devam et evham yapma dedi. Ben de nasılsa normal halim öyle devam ediyorum ağrım sızım mide bulantım vs hiç olmadı cok sükür. Kilo aldım biraz onun dısında hamile oldugumun bile farkında değilm halaaa 😂 sanırım hareketlerini hissedene kadar göbeğim büyüyüyene kadar cok bişey anlamicam 😂 daha bu gün detaylı mutfak temizliği yaptım yağ sökücüyle ben de sadece yorulunca cok ayakta kalınca biraz belim ağrıyor yattığımda. Suan 4.5 aylığım. Ama ilk zamanlar dahil olmak üzere normal hayatım nasılsa oyle gittim değiştirmedim rutinlerimi