2 gündür bende öksürüyorum, ilk yaptığım şey 1 limonun suyuyla 1 şeker kaşığı zencefili ve 1 şeker kaşığı balı karıştırıp şurup gibi gün içerisinde 3 4 defa içmek daha sonra kahvaltı da ve akşam yemeğinden sonra 1 limonu küçük çaydanlıkta kaynatıp içine 3 4 ayva yaprağı bir tutam kekik bir tutam ıhlamur şeklinde 5 dk daha kaynatıp 10 dk demlemeye alıyorum. daha sonra da (günde iki kupayı geçmeyecek şekilde) kupaya 1 şeker kaşığı bal ve bi kaç damla limon sıkarak çayla birlikte içiyorum sıcak sıcak. inanın çok güzel aroması oluyor ve anında fayda ediyor..