Tinasu benim ilk sezaryen da 10 günde kendime gelebildim ne doğrulabiliyordum nede rahat öksürme gülme ama ilaçlarımı hiç aksatmadım çok dikkat ettim kendimi yormadan dikkatlice hareket ettim doktorum beni tebrik etti ameliyatın çok güzel igleşmiş 2. Sezaryen da daha erken kendime geldim aradan 8 sene geçti 3. Sezaryen olucam bakalım nasıl olacak