Kızlar merhaba bilen biri hesaplayabilir mi? 32 haftalık hamileyim çalışır raporu aldım 37. Haftaya kadar çalışacağım. 37. Haftada Zorunlu doğum iznine ayrılıyorum o da 20 şubat oluyor. Şimdi benim doğum iznim hangi tarihte bitiyor? 20 şubattan itibaren hesaplayacak olan var mı herkes farklı birşey söylüyor