stella15 bende çok bilgi sahibi değilim aktif takipliler yazar diye bekledim ama kimse yazmadı ben bildiğim kadar yazıyım 30 haftalıkken üniye başladım çağlar beye gittim kendisi ilgili ve tavsiye edilen Bi doktor ancak randevu bulmak çok sıkıntı her doktorun ayın belli bi haftası randevu sistemi açılıyor ondan sonra randevu yok maalesef gidip rica edersen doktor da kabul ederse bakıyor . onun dışında normal odalar 2 yataklı 1 kişi refakatçi kalabiliyor diye biliyorum ama yatışınız yapılırken özel oda ister misiniz diye soruyorlar küçük Bi serum tedavim oldu ordan biliyorum. Ebeler ve hemşireler için bişey diyemeyeceğim bilmiyorum 🤗