Gebeanne45 Arkadaşlar ben 19+5 günlük hamileyim göğüslerim normaldede küçüktü gebelikten sonra da bir gelişme olması sütüm yeterli olur mu diye endişe ediyorum sizdeki değişiklikler var mıydı
nur34_ Gebeanne45 gogus büyüyüp buyumemesyle ilgili bir durum degil sut olayi canim farklilik dersen zaten 90 beden goguse sahiptim simdi 110 olmustur 😃 bide etrafi siyahlasip gogus uclarim cikti onceden hic yoktu mor mor damarlar goruyorum gozle bakalim daha netur değişimler olucak
miniceycey Gebeanne45 merak etme son ayda doğduktan sonra değişim oluyor sütle alakası yok. Benim de öyleydi bende süt olmaz diyordum bebek doğunca bi anda büyüdü ve gayette emzirdim ikinciye hamileyim emzirmeyi bıraktım küçüldüler gene eskisi kadar olmasa da bi tık büyüyor 😂 büyük memenin dezavantajı çok fazla sırt ağrısı yapıyor sıkıntı çeken çok fazla bu yüzden.
Deniz21_ Gebeanne45 büyümesi çok önemli değil etrafı koyu kahve olup ucu dışarda oluyor ben şuan 34 haftalık büyümüş benim ama keşke büyümeseydi ağırlık yapıyor karnıma ve rahatsız ediyor inan bı an önce doğsa diyorum artık
Gebeanne45 nur34_ kaçıncı haftadasın canım ya iite seninki yine bedende de büyümüş bende hiçbir şey yok🥺
nur34_ Gebeanne45 yavrum daha ne istiyon😁 buyumemesi daha guzel iste bide gogsun buyuyup buyumemesi sutle ilgili degil gercekten bak arastir istersen
nur34_ Gebeanne45 benimde ilk gebeligim ama hep pozitif düşünüyorum sutum olucak olucak diye sende oyle dusun gerisi taktir bide keske bnmde gogslrm kucuk olsaydi 😃
Kubrakck57 Bende sütün gelmesinin, emzirmenin göğüs büyüklüğü ile alakalı olmadığını biliyorum canım . Ufak göğüslere sahip bir bayan da emzirebilir sütü olduğu müddetçe
Gebeanne45 nur34_ ahahaha 😂😂 olmayan ister olan istemez gibi bişey oldu bende küçük olmasını istemezdim yaaa