usenmedimyaptimbirvelet Yeri daraldığı için Ağrı ve baskı oluyor canım. Benimde 32. Hafta karnım çok ağrıyor ve yürümede zorlanıyorum. Normal dedi doktor. 30. Haftada tersti bebeğim, bir akşam koltuğa biraz dengesiz yan bir şekilde yatmıştım, ve bebek kendini çok farklı bir şekilde çevirdi, yani bağısaklarım dolandı sanki garip bir histi ama anlamıştım. Sonra kontrole gittiğimde doktor düzelmiş dedi